« JJCLUB100 | Main | BeGood Cafe MARUNOUCHI »

July 16, 2005

CAFE J-P'

先日白金にあるCAFE J-P'に行ってみました。
土日でもランチメニュー(1000円前後)があり、
味はまあまあでした。

でもトイレで飲食店では出会ってはいけないイキモノに
出会ってしまいました。。。
食事後だったのがせめてもの救いでしょうか。
カフェとしてはいい感じだっただけに残念です。

|

« JJCLUB100 | Main | BeGood Cafe MARUNOUCHI »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/54338/4812907

Listed below are links to weblogs that reference CAFE J-P':

« JJCLUB100 | Main | BeGood Cafe MARUNOUCHI »