« pindot | Main | WIRED CAFE 360° »

May 28, 2005

Cafe des pres

フュージョン都内デビューは、広尾のCafe des presに行きました。
都内の夜ってにぎわってますねぇ。
久しぶりに夜の都内だったのでちょいと
驚きましたー。

話がそれましたが、Cafe des presのコーヒーは
おいしいですね。
あまり味が分からない私ですが、
『こりゃおいしいコーヒーだ』
と感じました。また行こうっと。

|

« pindot | Main | WIRED CAFE 360° »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/54338/4309838

Listed below are links to weblogs that reference Cafe des pres:

« pindot | Main | WIRED CAFE 360° »