« 電子辞書 | Main | キャスキッドストンの傘 »

December 18, 2004

きみまろ

毎度おなじみのJ-WAVE TOYOTA MIX MACHINE
綾小路きみまろがDJミックスされてました。
面白かったのが、
「女性は年をとるとハンドバッグが後ろにいきます」
(リュックになるってことね)とか
「ボケない人を教えましょうか?それは・・・
もともとボケている人です。ボーッとしてる人は
医者がボケかどうか判断できないのですっ!」
って言ってました~(笑)。
かなり笑えました。

|

« 電子辞書 | Main | キャスキッドストンの傘 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/54338/2302705

Listed below are links to weblogs that reference きみまろ:

« 電子辞書 | Main | キャスキッドストンの傘 »