« ヘアアイロン | Main | サラ初来日レポート »

December 07, 2004

MONCLER NIL

1206.bmp

念願のMONCLER NILを買いました!
買ってしまいました。
20%引きだったのと、カラー黒でサイズ0の在庫見つけるのが
困難になってきたことが私の背中を押しました・・・。

思えばMONCLERが欲しいと思ったのは
今から3年前。
3年越しの想いが叶いました。

|

« ヘアアイロン | Main | サラ初来日レポート »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/54338/2177578

Listed below are links to weblogs that reference MONCLER NIL:

« ヘアアイロン | Main | サラ初来日レポート »